Gallant Unicorn

Lååååång bloggpaus?

Glömde liksom bort att jag hade en blogg, eeh...
Har jobbat och haft massor att göra irl så har helt enkelt inte prioriterat bloggen...
 
Det har hänt en del sen sist, jag har sålt EvningWhisper (min Morganhäst) och köpt två nya hästar, mer bilder på dom kommer senare!
Har bytt klubb med, från PixelPandas (jag trivdes bra i den klubben och enda anledningen till att jag bytte var att jag hade vänner sen förr i den nya klubben jag gick med i), den nya klubben heter Sneakydragons och är fylld med helt sjukt sköna människor :) 
 
Har även sålt min iMac och köpt en laptop, och jag är lite lat av mig så har inte installerat Fraps förrän nu, men nu blir det ändring på det! Håller på att installera det just nu så snart ska jag ta bilder på mina hästar och ge dem varsin kategori :)
 
AutumnMist utanför trädgården, jag höll på att sälja henne först men ångrade mig i sista sekund och sålde EvningWhisper istället...
 
 SunWarrior, fick jag bara ha kvar en enda häst förutom min starthäst så hade jag nog valt honom :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: