Gallant Unicorn

Aja baja, inte tjata!

Min starcoins tävling är över, inga fler kommentarer kommer att godkännas (och du där, just det du som försökte sneaka till dig en större chans att vinna genom att spamma med ditt namn 20 gånger per dag, du är diskad och har ingen chans att vinna!) och jag kommer att kontakta vinnaren så det är ingen mening med att tjata hehe ^^
 
Jag har haft en del att göra idag, och just nu vill jag bara sätta mig i soffan och titta på film, så jag kommer att välja ut en vinnare i morgon!
Och nej jag kommer inte välja någon av mina vänner med flit, utan jag kommer att be en person som inte spelar SSO och alltså inte har någon aning om vem som är vem välja ett namn, rättvist?
 
Jag kommer att kontakta vinnaren med ett brev på spelet så se till att inte ha full postlåda i morgon, okej?
 
Kan även passa på att tillägga att jag INTE kommer be om några inloggningsuppgifter, utan vinnaren kommer få en värdekod från ett paysafecard som denne själv kan skriva in.
Alltså kan vinnaren välja när h*n (ja jag vägrar använda ''hen'' tycker det är trams) vill fylla på sina starcoins :)
 
Ha en bra natt så ses vi i morgon!
 
 Tidigare idag så hade Sneaky Dragons ett luciatåg, kommer en film på det senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: