Gallant Unicorn

Gissa vad jag gör?

 
Hehe nej bilden var ingen ledtråd.
 
Jag håller på att spela in de sista sekvenserna till del 4 av SilverGhost :D
Vet inte hur många delar det blir, men folk verkar gilla serien så jag antar att jag fortsätter tills den är färdig typ?^^
 
Dock så är det lite svårt att få ihop vissa saker.
 
Kontot jag använder för att spela in Cora's karaktär ligger nämligen på den andra svenska servern så det är svårt att få ihop statister.
 
De jag skulle behöva är en starhäst som ser ut som den på bilden ovanför, och en gråskimmel Andalusier.
Är det någon som spelar på den andra svenska servern och som har någon av de hästarna som vill vara med på film? :)
 

Kommentarer
Postat av: Romina Sunbell

Jag har ''Gråskimmel andalusiern'', men vad menar du med andra Svenska servern?

Svar: Det finns två (vad jag vet om?) svenska servers, den första som är den största av dom och sen en till som det inte är så många spelare på :)
ssohaley.blogg.se

2013-12-30 @ 10:33:48
Postat av: Alexis Waterstorm

Hur vet man vilken server man är på? Eller är det bara att fråga support? :) O du nu vet då, haha

Svar: Man kan märka det ganska enkelt, det är mest låglevel på den andra servern och relativt dött i globala osv :P
ssohaley.blogg.se

2013-12-30 @ 15:37:14
Postat av: Denise Mountaingirl

Jag har en vit starthäst :)
Alltså lika som den du behöver ;)

Svar: Vet du vilken server du är på då? :)
ssohaley.blogg.se

2013-12-30 @ 22:36:03 - http://denisemountaingirl.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

Du får hålla tummarna för att serverbytes uppdateringen kommer snart c:

Svar: Har kontaktat supporten om det men dom hävdar att man inte kan byta server eftersom den första serven riskerar att överbelastas då... Vilket jag tycker är lite skumt eftersom vissa som registrerar ett nytt konto hamnar på den första servern och inte den nya?
ssohaley.blogg.se

2013-12-31 @ 00:42:08 - http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Denise Mountaingirl

Japp Haley, vi e ju vänner på Sso sen Fairy Forest ;D
Alltså samma server som dig (:
Jag kan gärna hjälpa med min vita starthäst ;)

Svar: Ah jo men då är det ju fel server tyvärr :( Jättesnällt att du vill hjälpa till men det går tyvärr inte då :/
ssohaley.blogg.se

2013-12-31 @ 13:18:15 - http://denisemountaingirl.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

Skumt. o.o
Supporten har också sagt åt vissa att de inte får byta server eftersom att allt på den personens konto då raderas. Medan andra faktist har fått byta server utan problem alls. Tycker verkligen att sso-teamet inte är så där jätte seriösa många gånger.

Svar: Näe jag tycker det är väldigt skumt av dom :S
ssohaley.blogg.se

2013-12-31 @ 13:40:09 - http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Isabella Waterstar

Jag har en grå andalusier, och yes - är på den andra svenska servern. Bara att breva! :)

Svar: Åhå, jag har fått det kontot flyttat till den andra servern nu, men tack iaf :)
ssohaley.blogg.se

2014-01-26 @ 12:33:30 - http://Waterstar.blogg.se
Postat av: Ella

Hej!
Vilken server är du på?

Svar: Du vet att det här inlägget är 4 år gammalt va? :P
ssohaley.blogg.se

2017-12-16 @ 16:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: