Gallant Unicorn

Inget går som jag vill...

Igår framåt natten så började jag få väldigt ont på ena sidan av nacken.
Det kom från ingenstans och gjorde verkligen sjukligt ont! Kunde knappt hålla huvudet upprätt?
 
I alla fall, det gick inte över så jag har legat i sängen nästan hela dagen för det gjorde för ont att hålla upp huvudet och göra saker :(
 
Nu ska jag strax åka iväg på bio och försöka hinna köpa liniment eller något liknande innan filmen börjar och se om det hjälper lite för jag kan knappt sitta vid datorn som det är nu...
 
Skynde in och gjorde mina och Violet's dagliga juluppdrag, hoppas jag kan spela och redigera filmen senare :/
 
Dumma fiskar :(
 Doppidopp
 Fiskarna var snällare mot Vivvi!


Kommentarer
Postat av: siri starstorm

När kommer 2an på filmen och skriv gärna något snart C;

Svar: Den kommer så fort jag är frisk igen, förhoppningsvis i morgon!
ssohaley.blogg.se

2013-12-16 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: