Gallant Unicorn

När saker inte går som jag vill så blir jag väldigt arg...

 
Haha det är nästan lite komiskt hur mycket jag hetsar upp mig över småsaker i spelet.
Började med druidträningen igår på det andra kontot jag spelar på.
 
Jag delar det med en vän (hon har ingen blogg och hon spelar knappt så känns inte värt att skriva ut hennes namn) och hon ville inte göra druidträningen...
 
Tyckte det var ganska skoj när jag gjorde det på mitt konto så tänkte liksom, varför inte?
 
Det gick åt helvete rent ut sagt!
Jag fastnade, hästen stannade, jag hann inte undan varken elden eller skuggsökarna och jag lyckades svara fel på frågorna.
 
Idag gick det dock bättre!
Så idag är jag på bra humör, nästan.
Av någon anledning så blir filmerna alldeles flimriga (ja det är ett ord nu, lev med det!) så jag har suttit och spelat in i nästan en timme och det är bara att kasta och börja om igen.
 
Det går bra nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: