Gallant Unicorn

Snabbaste uppdateringen någonsin?

Servern låg inte nere mer än knappt en timme?
Haha passade på att logga in och köpa alla klänningarna som kom innan alla förstod att servern var öppen igen och skulle komma in och trängas, sneaky ^^ 
 
Tycker dock att vet var lite synd att det inte kom några benlindor eller dekorationer till hästarna, men klänningarna var jättefina så jag klagar inte :)
 
 
MorningMist (aka Missy) fick vara modell!
Den vita klänningen var nog den som föll mig mest i smaken, tror jag... Alla var väldigt fina!

Kommentarer
Postat av: Nellie Macfoot

Fin hon är.Jag har också den klänningen.

Svar: Tack :) Ja visst var dom fina?
ssohaley.blogg.se

2013-12-26 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: