Gallant Unicorn

Jag suger på att rida championat!

Jag är verkligen jättedålig på det här med championat!
Något jag däremot är bäst i världen på är att fastna i saker! Staket, stenar, gropar, stallen - allt! Vilket kanske inte är en så där beundradsvärd egenskap, och inte så smidigt när man ska rida championat! Jag tror att jag kommit på 8:e plats som bäst någonsin haha! 
Ligger alltid bra till, leder ofta till och med, fram till slutet av tävlingen. Då lyckas jag fastna i något och sen är det kört så det blir aldrig några rosetter för min del! Men men, övning ger färdighet antar jag? ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie kingberg

vad fint

Svar: fint?
ssohaley.blogg.se

2014-01-13 @ 14:54:30
Postat av: Anonym

Lider med dig

2016-03-09 @ 09:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: