Gallant Unicorn

Snälla öppna ett nytt område!

Jag fastnade bland de gamla uppdateringarna och hittade uppdateringen där GÅD öppnades. Kommer ihåg att de släppte ett ungefärligt datum först, och sen skrev de ut ett exakt datum. Jag och en kompis (som tyvärr inte spelar längre) satt och pratade om det i flera timmar, haha besatta much? 
 
I alla fall, GÅD öppnades 2012-06-05. Alltså över ett år sedan. Jag har absolut inte tröttnat på spelet, men när man inte har några uppdrag, gjort klart alla dagliga och tävlingar så blir det lätt lite långtråkigt. (Så länge det inte är nån galen typ inne som man kan flumma runt med hehe). Vore det inte kul att kunna rida runt på ett nytt ställe och utforska då?
 Sitter inte vid min dator, så lånade en bild från starstable.com...
 
Nu verkar det börja hända (ännu mer) saker på andra sidan vattnet! Om man står på stranden på Moorland så kan man se en massa nya detaljer, hrm... Sneaky?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: