Gallant Unicorn

Kommer det komma snö till Skördebygden?

Vad tror ni?
Förra året så kom det ju inte snö överallt i  Gyllenåsarnas Dal, och året innan det (2011) så var ju GÅD inte öppet....
Men hur blir det med Skördebygden?
Kan bli spännande att se!
En sak som vore hur söt som helst vore ju om det kom moln från hästarnas nosborrar (ja det heter så enligt mig, lev med det!) när dom andades under ''vintern'' i spelet... Svårt att få ihop kanske? Men så sött...
 
I alla fall!
Har fått en liten, liten försmak på vintern irl! Det kom ca 7cm snö som låg kvar över natten och framåt eftermiddagen smälte den... Aja, får väl vara glad för det lilla antar jag? ^^
Men nu längtar jag verkligen efter snön i spelet!
Haha mina stackars klubbkompisar har fått stå ut med mitt tjat om snö i en månad tror jag!
 
Men både 2011 och 2012 så kom snön i slutet av november, och då påbörjades även juluppdragen.
Och nästa vecka är sista veckan i november, förstår ni vart jag vill komma?
SNÖ! :D 
Och så en bild som innehåller snö och EvningWhisper (bara för att jag saknar honom lite ibland... )
 

Kommentarer
Postat av: Lily

Nu kommer det "moln" från både hästen och gubben i dino :D

2015-05-11 @ 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: