Gallant Unicorn

Ordning och reda!

Så här ser det ut i min garderob just nu, jag är lite manisk när det gäller att hålla ordning ^^
Huvudbonader, på bilden syns det ju relativt bra hur jag sorterat...
Skooooor! Ehe, lite pinsamt att jag har så få skor i spelet när jag har närmare ett femtiotal irl, woopsie!
Handskar och numnera vantar. De är sorterade efter färg först och främst, sen efter om de är helfärgade eller mönstrade.
En sak jag skulle önska är att man skulle kunna se färgen på plagget istället för att det ska vara grått/guldfärgat...
Byxor och kjolar.
Här har jag sorterat först helfärgade vanliga ridbyxor, sen mönstrade, sen chaps och till sist kjolar.
Den kaosiga fliken!
Här har jag sorterat rockar, jackor, västar, långärmade tröjor, t-shirts och till sist linnen...
 
Har även grejer i den sista fliken, där ligger det sorterat efter användning. 
Till exempel så ligger dressyrdeluxe-setet där, klubboutfiten, outfit's som jag haft till videor osv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh herre gud, så lite! Nästan inga kläder alls ju xD

2017-01-14 @ 19:53:33
Postat av: Matilda Southtree

Åh herre gud, så lite! Nästan inga kläder alls ju xD

Svar: Haha jag veeet, back in the days^^
ssohaley.blogg.se

2017-01-14 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: