Gallant Unicorn

Sneaky!

Efter eventet igår så gick jag och åt och grejade lite hemma.
När jag kom tillbaka så hade de flesta loggat från Skype men Annie, Felicia och Kim var kvar så jag hängde på dom och letade stjärnor och bergsklättrade en stund.
(Här nånstans lyckades jag stänga ned Fraps så jag trodde jag tog en massa bilder men det gjorde jag tydligen inte...)
 
 
Sen skuttade vi runt i Vingården och klättrade på transporten. 
Haha stackars Felicia ramlade ned man ser henne lite halvt bakom bilen ^^
 
 
Sen var jag och Felicia sneaky, vi red in vid Devil's Gap :D
När vi red in så säger Felicia till mig på Skype: ''Hörde du den läskiga musiken?''  och precis då så smäller nånting till bakom min stol, haha blev livrädd! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: