Gallant Unicorn

Intervju med: Violet Crazypaw

det här är en lite annorlunda interjvu med min bästa vän Violet Crazypaw, varning för flum och ovårdat språk!                                                                                                                                    

Vivvi har ingen blogg (än) men om ni ser henne i spelet så humpa henne, det tycker hon om :) 

 

Hur är du som person? Ohh.. Så svår fråga! Jag tror att jag är väldigt inåtriktad och inte alls särskild öppen. Men jag tror att jag egentligen är väldigt enkel. Ibland svår. Allt handlar om vem jag har i min närhet. Det Jag har nog inte funnit mig själv ännu!

Hur är du som spelare? Oh jag är galen.. Jag är rent utsagt helt galen, insain, ovettig och knäpp. Beroende på vem jag spelar med eller pratar med så är jag nog en väldigt humoristisk och knasig spelare. Tar det mesta oseriöst. Är väldigt oseriös. Iofs så kan jag bli en kallblodig mördare när något inte faller mig i smaken.

Vad brukar du göra när du spelar? Jag brukar levla mina hästjävlar. (så trött på dom jävlarna) och jag gör några dagliga där och några dagliga här. Ibland så tar jag hand om ett stall eller tolv

Vad är det första du gör när du loggat in? Jag kollar om någon jag tycker om är inloggad, så som Haley eller Amanda eller WIllow och så kollar jag om någon skriver i klubbchatten.

Vad det roligaste att göra på sso enligt dig? Helt klart att härja runt med Haley. Och när man hittar någon riktigt mysig att typ prata med i chatten och att hitta någon galen människa att levla med.

Vilken tävling tycker du är roligast? Ohh, ponnytävlingen när man springer utan häst är förbaskat roligt. Trädgårdstävlingen var hyfsat rolig i början annars så gillar jag nog moorlands tävling mest. Den är så mysig. Och valedalesjön är mysig

Vilken dagligt uppdrag tycker du är roligast? Jag tycker nog bestämt att ingen är särskilt rolig MEN där i mot så gör jag ALLTID uppdraget i moorland där man ska mjölk Rosie. Får så jävla dåligt samvete över att stackarn bara får mjölkas en gång i veckan. Älskade Rosie i will always be here for you

Tråkigaste tävlingen? Helt klart tävlingarna i gåd. Avskyr dom. Och ridhusets banor börjar bli riktigt tråkiga.. och polebendingtävlingen i bergspasset är för fan hemsk. DÖD ÅT DEN KVINNAN. Hoppas hon blir fet.

Hur är du i chatten? Jag är fucking insain. GALEN! Antingen är jag jätte snäll, mysig och hjälpsam. GULLIG helt enkelt. annars så är jag hormonell 12 månader gravid käring som vill kniva alla och säger att de luktar fisk. och om jag inte gillar någon så brukar de märka det.. Annars så är jag den som skämtar. Skojar och försöker få alla att skratta. Annars om inte allt ovanstående så snackar jag alltid sex. Höhö sex är bra.

Vad tycker du om att skriva om i chatten? Jag tycker om att prata om mina bröst. Att jag är snygg och att sex är bra och nyttigt. – MER SEX ÅT FOLKET!

Typiska Violet saker? Det är en förbannat svår fråga. Jag kan få ALLT snuskigt.. ALLT. Jag brukar alltid humpa folk (man stegrar sig tätt bakom dom så att det ser ut som att man penetrerar dem)

Har du några smeknamn och varför kallas du för just de namnen? Ohh. Haley började kalla mig Vivvi en mörk och tragisk natt då jag gjorde henne riktigt förbannad. Minns inte vad jag gjorde men hon straffade mig med att kalla mig Vivvi.. Har precis lärt mig att acceptera det.. Annars så kallas jag Vio av mina klubbkamrater. Antagligen för att det är sexigt.

Vilken av dina hästar tycker du bäst om? Jag gillar min starthäst. Han är så stor och maskulin. Annars så är min lilla ponnie jag glömt namnet på riktigt mysig… typ lika stor som jag

Vilken av dina hästar tycker du minst om? Den där jävla friesern jag var tvungen att köpa. Avskyr den. 

Vart har du ditt hemstall? I vingården faktsikt!

Hur länge har du spelat? Jag har ingen aning!

Är du StarRider? Tydligen?

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? SD! Sneaky Dragons

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? Jag tror nog inte det

Hur ofta och hur länge spelar du? Så ofta jag kan! Och börjar jag väl spela med gott sällskap så sitter jag lätt fem sex timmar i sträck.

Spelar du några andra spel? Counter strike 1.6  och subway runner

Vad är det viktigaste för dig i spelet? Att de jag spelar och pratar med har roligt med mig.

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? Jag har inte en jävla aning. De flesta heter något med Dream, typ Dreamjumper och dreamwarrior. Resten har jag ingen aning om vad de heter…

Har du någon bästa vän i spelet? Helt klart Haley.

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? Jag lyssnar alltid på musik, oftast har jag någon i telefon samtidigt också. Annars en film eller serie eller en ljudbok om jag är sugen på det

Vad för sorts dator spelar du på? En sådan som står på golvet och är kopplad till en skärm med en dator mus och tagentbord med högtalare Ibland även med en bärbar som är kopplad till skärm med dator mus och tagentbord!

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Usch nej. I helvete heller. Håll era sjuka tankar för er själva … Läser bara Haleys.

Önskeras i spelet? himmelska pegasusar och enhörningar!

Ditt bästa minne i från spelet? Alla minnen med haley är bästa

Hur kommer det sig att du började spela? För att haley spelade så klart.

Önskefunktion i spelet? Att man ska kunna kasta hästbajs på folk, Sparka av dom från sadlarna, Att man kan smygröka bakom stallet. Att man kunde flyga. Att man ska kunna skapa och designa sin alldelese egna häst. Från hur den ser ut till ras till färg och egenskaper och ALLT helt enkelt.

Några sista ord? Jag är fett badass, det får jag lov att säga för min mamma! (Jag skojar bara, förlåt mamma!)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: