Gallant Unicorn

Laga bron, dag 1

Efter mycket om och men (och många svordomar) så kunde jag äntligen logga in!
Härjade som en galning för att bli klar eftersom jag har en hel del att göra hemma irl idag...
Men tog lite bilder på uppdragen :)
Inspekterar skadorna på bron...
Hämtar stockar som ska bli plankor (min starthäst är fett stark, nästan i stil med en Nordsvensk liksom!)
Sågar stockarna till plankor (brädor?) 
Gör nått med plankan (jag är ingen snickare, okej?)
Impregnerar plankorna (ser ju miljövänligt ut och så *hosthost*)
Lägger plankan på plats
Fixar spikar hos snobbsmeden hihi ^^
Spikar dit plankorna... Om någon undrar så är det här den bästa ställningen när man ska spika, eeeh...
 
Jahapp, bara att vänta tills nästa dag då! Irriterande att han ska stå och vinka på andra sidan haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: