Gallant Unicorn

Läskigt!

När jag loggade in nyss så såg det ut som på bilderna nedan, klockan var bara 20.45 och bilderna är inte redigerade..
Observera att jag är på den övergivna bondgården...
 
Eftersom jag inte kunde ringa för upphämtning så red jag till Vingården (där jag har mitt hemstall)...
Jag kunde gå in i stallet och byta kläder och därinne var det samma ljus som vanligt, men när jag kom ut igen så var det lika mörkt ute :O
 
Testade att rida ned till ridhuset för att se om det var mörkt därinne med, men där var det som vanligt...
 
När jag gick ut så var det mörkt igen :S
Det var mycket mörkare än vad det är när det är natt på spelet och det var liksom dimma(?) med? Det var lite läskigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Fy satan va coola bilder! :D
Hade kunnat säkert fota såå balla kort om jag hade fått så någongång (;

Svar: Jag ville fota meeeeera men blev utloggad :(
ssohaley.blogg.se

2013-10-19 @ 21:41:47 - http://hemligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: