Gallant Unicorn

Vilken häst kommer du att rida över bron på?

SB är verkligen stort! Många är helt till sig och hypen är enorm!
En del spelare har planerat in i minsta detalj vad de ska ha på sig, vilka de ska prata med, vilken häst de ska rida på och så vidare...
 
Personligen så har jag faktiskt inte planerat något, vet ju inte ens om jag får komma in dagen SB öppnar pga det där uppdraget jag aldrig fick :(
 
Men i alla fall, efter att ha suttit och läst på andra spelares bloggar så börjar jag fundera på att sätta ihop en egen plan...
Mest för att jag inte har så mycket annat att göra nu när jag är färdig med sprickorna, levlar min Andalusier och fiskar bara... (Och hänger med mina klubbisar så klart!) 
 
Min nuvarande planering ser ut ungefär så här:
 
Häst: ThunderDancer, för han är min starthäst!
Det var på honom jag utforskade hela det nuvarande spelområdet så det skulle kännas fel att inte ta honom!
 
Kläder: Antingen klubbens klädesel (GULT!) eller bara det jag råkar ha på mig just då ^^
 
I min ryggsäck: Där kommer jag att ha mina tävlingskläder, klubbens klädsel om jag inte har på mig den så klart men för övrigt så kommer jag försöka ha så lite som möjligt med mig för att få plats med så mycket nytt som möjligt :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Kommer inte ta min starthäst tyvärr, den som vart med mig längst (förutom min startis) så kommer jag rida in på Frost till Skördebygderna.
Henne red jag in med till Gåd så då ska hon med in på SB med :D

2013-10-21 @ 20:52:24 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

Min starthäst. Han är såklart min drömhäst och den hästen som förtjänar det mest. Vem vet hur han mår efter alla hemska saker han har fått beskåda sen han kom till Jorvik. stackaren måste ju må jättedåligt. Han är ju såklart den lilla favoriten i stallet också.

Svar: Haha det är lite samma sak här :)
ssohaley.blogg.se

2013-10-21 @ 22:10:53 - http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: