Gallant Unicorn

Bör Södra Jorvik endast vara till för LifeTime-spelare?

På bland annat Facebook så diskuteras just det förslaget hej vilt just nu...
 
Och vad jag tycker? 
På ett sätt så kan jag faktiskt tycka att det är ett bra förslag, men då ska det bara gälla den första dagen...
Som när hästfunktionen kom, det känns som det skulle bli färre krascher på det sättet?
 
Men att ha det öppet enbart för LifeTime-spelare för alltid tycker jag låter väldigt orealistiskt, och orättvist!
 
Vissa menar på att det skulle få fler spelare att köpa LifeTime, men jag tror faktiskt att många skulle sluta spela helt om de inte kunda utforska Södra Jorvik som vanliga StarRiders...
 
Jag vet spelare som spelat lite länge som jag som av olika anledningar inte har köpt LifeTime.medemskap.
Ska de då inte ha rätt att få se vad som finns på andra sidan av vattnet?
Vi har väntat i nästan 2 år nu, och folk är helt lyriska över att det snart ska öppnas.
 
Hoppas bara inte de gör som med GÅD där det tog flera månader från att de gick ut med att det skulle öppnas till att det faktiskt öppnades...
 
 
Random bild från uppdrag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: