Gallant Unicorn

Byte av frisyr, igen ^^

 
Eve och Amanda från klubben fick välja en frisyr åt mig... Dom var mycket nöjda med sitt val!
 
Det här var frisyren dom valde... Egentligen ville dom att jag skulle ta det rosa håret, men då protesterade jag eftersom jag använder en hel del röda kläder så det skulle ha skurit sig ordentligt!
 
Dock så blev jag tokig på den här frisyren! När jag hade den och en hatt på så flög håret upp igenom hatten när man hoppade med hästen, det såg ut som man hade en fluffig krans ovanpå hatten haha!
Jag tog bilder på det trodde jag, men när jag kollade mina bilder så hade de sparats nån millisekund för sent så nu har jag 50 hoppbilder bara och ingen där håret syns genom hatten, morr!
 
 
Bestämde mig för att byta till en enkel frisyr som inte kostade så mycket.
Lär ju liksom byta så fort det kommer en ny frisöralong igen hehe ^^ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: