Gallant Unicorn

Stallhjälpen

Testade stallhjälpen mest för att jag var nyfiken (och lite lat hehe).
Trodde faktiskt det skulle vara bra mycket dyrare! Om jag har förstått rätt så kostar det 1 Star Coin per häst och dag?
Tummen upp för det!
Sjukt smidigt om man är sjuk eller ska åka bort!
 
Lite bilder, inte så jättebra dock, är jättesjuk och väldigt hängig så tankeverksamheten är inte på topp...
 
Haha ser ut som hon tänkte attackera mig med grepen!
 
 
Kan ju inte påstå att hon ser särskilt lycklig ut direkt...
 
 
En grej jag funderat på, varför behöver man inte mocka åt sina egna hästar?
Man mockar ju åt hästarna i alla stallen när man gör stallsysslor, men inte åt sina egna hästar?
 
 
Observera att ''stallflickan'' (SSO's egen benämning, inte min haha) är ganska så mycket längre än en vanlig spelare.
Ska det betyda att hon är äldre än ryttarna i spelet kanske?
 
 
Hörrö du du, jag betalar dig väl inte för att du ska ligga och powernapa i höet eller? ^^ 
 
 
En liten nackdel bara...
Jag tar hand om alla mina sju hästar varje dag så alla var på sitt bästa humör när jag loggade in,
men efter att jag testat stallhjälpen så var alla gula istället för gröna?
Hoppas det bara är en tillfällig bugg för annars blir jag lite ledsen...

Kommentarer
Postat av: Evangeline Silverbell

Det kostar 7 sc per dag oavsett om du har 1 häst eller 8 hästar! :)

Tyckte bilderna blev coola ;D

Svar: hehe jag märkte det med sen :P
ssohaley.blogg.se

2013-09-26 @ 22:20:50 - http://ssosilverbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: