Gallant Unicorn

Dagens outfit!

När jag frågat vad ni vill läsa om så har jag fått flera svar om ''dagens outfit''.
Så jag tänkte testa, och om ni som önskade inlägget vill ha det på ett annat sätt så får ni säga till :)
 
 
Dagens outfit!
 
Det här är vad jag använde idag när jag levlade SummerCrush aka Kruse!
 
Haley:

Hjälm: Sportig proffshjälm från ''Ekobutiken'' i Västkobbens Fiskeby (GÅD)
Tröja: Svart Bandtröja från ''Jarla Crüe'' i Jarlaheim.
Handskar: Everwindhandskar från Marley's affär.
Byxor: Svarta Jeans från Silvergladebyn.
Stövlar: Svarta Mockastövlar från Ferdinands hästmarknad.
Den här outfiten på ryttaren ger 40 (max) i ''Rida''.
 
SummerCrush:
 
Träns:Moorlandset-träns från Moorlands Hästaffär.
Sadel: Moorlandset- sadel från Moorlands Hästaffär.
Schabrak: Röd proffsfilt från ''Sjöhästen'' i Västkobbens Fiskeby
Benlindor: Benlindor röd från ''Bäst för din häst'' i Västkobbens Fiskeby.
Tränsrosett: Huvudrosett för hästen svart från ''Hästdekor Huvudsaken'' i Fort Pinta.
Svansrosett: Svansrosett svart från ''Fort Pynta hästsvansprylar i Fort Pinta.
Den här utrustningen på hästen ger 28 (max) i ''Snabbhet''  på en maxlevlad häst om man har hästskor som ger 2 (max) i ''Snabbhet''.
Jag använder hästskor som heter ''Fantastiska druidhästskor'' från Valedale :)
 
 
Vad tycker ni, ska jag försöka göra ett sånt här inlägg om dagen?


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Snygg outfit! Men om jag var du skulle jag aldrig orka göra så ofta men det kanske du gör :)) ♥♥♥ Skulle vara kul om du kunde göra det men det är jobbigt tycker iaf jag :) ♥♥

Svar: Hehe vi får väl se hur det blir :)
ssohaley.blogg.se

2014-04-13 @ 07:27:34 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: