Gallant Unicorn

Intervju med: Frida Winterstorm

Hur länge har du spelat? Innan GÅD fanns, så.. Länge? :D 


Är du StarRider? For life höhö, billigaste alternativet i längden och kände att stressen med att utnyttja SR månadsvis försvann c: 


Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? Sneaky Dragons! <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? Om starthästarna fortfarande ser likadana ut så skulle jag gjort det. 

Hur ofta och hur länge spelar du? Varje dag haha, och min sambo tycker att jag spelar på tok för länge xD 

Spelar du några andra spel? League Of Legends, BF, The Wolf Among Us m.m :D 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? Att ha kul! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? Stormwarrior, "Storm"- Jorvikiskt varmblod 
Wildmaniac, "Maniac" - Frieser 
Northmist, "Mist" - Paint (Tovero) 
Winterwarrior, "Warrior" - Jorvikiskt ponny 
Snowblaze, "Blaze" - Andalusier 

Har du någon bästa vän i spelet? Öhh, I love everyone :D (Fast Haley Rainstorm är lite bättre än dom andra för hon är en fisk!)

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? När jag levlar (vilket oftast händer på morgonen efter jobebt) så lyssnar jag på Morgonpasset, sen blir det spotify resten av tiden! 

Vad för sorts dator spelar du på? En stationär "gamer" dator som jag köpt och byggt ihop för att den ska klara lite "tyngre" spel än SSO ;D 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Denna OFC! och sedan : http://silverknight.blogg.se/ , http://starstablesverige.blogg.se/ And that's about it :o 

Önskeras i spelet? Islandshästar och Tinker :D 

Ditt bästa minne i från spelet? När jag gick med i Sneaky Dragons <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? Öh, Hon som alltid rider vilse/fastnar och inte kan stava varken när hon rider eller står stilla :D 

Hur kommer det sig att du började spela? Ville spela ett hästspel, detta var vad som fanns som såg bra/roligt ut c: 

Vart har du ditt hemstall? Vingården, nu och för alltid <3 

Önskefunktion i spelet? Hmmm, kunna "kalla" på sin häst maybe? :D

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: