Gallant Unicorn

Lies, lies I tell you!

Ja, alltså hästhandlaren på Jorvikstallets arena...
 
Hoppas verkligen att det kommer nya hästar i morgon, gärna Tinkrar hehe^^
Kan tänka mig att nästa omgång hästar som kommer ersätter NPC-hästarna vid Ferdinands hästmarknad, eftersom det är mer eller mindra fullt överallt annars, det finns någon plats här och var men det känns ju lite skumt emd en hästmarknad som bara har tre hästar?
 
Och vad hände med att marknaden skulle flyttas runt egentligen?
 
 
 
 
 
 
 
Vad tror ni? Kommer det komma fler hästar till marknaden?
 
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Nej inte nya hästar igen. Jag blir alltid så "stressad" när det hela tiden komm er nya hästar. Men de borde ju flytta runt helt klart :)) ♥♥♥♥

Svar: Jag vill att det ska komma nya hästar eftersom jag verkligen vill ha en ny men vill inte köpa en bara för att ha en ny utan jag vill köpa en för att ajg gillar den liksom :)
ssohaley.blogg.se

2014-04-29 @ 22:09:05 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Karin Sweetwright

Jag hoppas att dom flyttar på Hästmarknaden. Dels så tycker jag att det tidsmässigt är dags om det nu skall vara en kringresande marknad, dels så vill jag ha tillbaka ridbanan eftersom vi brukar ha event där och slutligen så vill jag ha fler hästar i spelet.

Min dröm är att det skall komma en omarbetning av Starthästformen så att alla befintliga hästar uppdateras och så att det kommer helt nya raser.

Svenskt Halvblod i gråskimmel, brun med bläs och svartbrun är min dröm!

Svar: Jag hoppas på en fux med höga strumpor och bred bläs :)
ssohaley.blogg.se

2014-04-30 @ 10:29:47 - http://sweetwright.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: