Gallant Unicorn

Lisa och Starshine

Efter bilden som SSO släppte för några dagar sen så är spekulationerna många.
Kommer vi äntligen att få leta efter Lisa?
Vi har alla sett lilla Starshine som travar runt i skogen vid Gröndal och ser så olycklig ut, letar han efter Lisa?
Han stannar ju vid den stängda grinden i Skördebygden och skrapar med hoven i marken, är det ett tecken?
 
För mig så låter det skumt, Lisa ska ju vara försvunnen i Grådaggsbergen och det blir ju helt fel håll på kartan (om det inte är de Grådaggsbergen som ligger inne i den stängda delen av Skördebygden?)
 
Syns lite dåligt kanske, men kan det här betyda att det så småningom kommer att öppnas ännu ett område?
Vi har ju blivit varnade för att gå in i Devil's Gap, när vi fick kolla så att grinden dit in var låst...
Men samtidigt, varför stannar inte Starshine där då utan vid andra delen av Skördebygden?
 
Och kommer vi någonsin få gå in i Devil's Gap?
Området ser ju så coolt ut! 
 
Om det nu är Lisa och Starshine vi ser på bilden, kommer deras grafik att förbättras?
Starshine ser ganska bedrövligt ut just nu enligt mig, så hoppas dom gör om honom lite i alla fall...
 
Lisa har ju aldrig sett särskilt ''tjejig'' ut, inte på samma sätt som till exempel Anne, men nu ser hon ju nästan ut som en kille, eller är det bara jag som tycker det?
 
 
Kan det vara Lisa vi ser på en av affischerna i en av frisörsalongerna i Jarlaheim?
 
På bilden ser Starshine jättefin ut, relativt verklighetstrogen om man jämför med de andra hästarna i SSO, men jag tvivlar på att dom kommer att fixa grafiken så pass att han kommer se ut som på bilden på SSO's hemsida...
Och så här ser han ut i nuläget.
 

Hrm, vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt , vi får väl se ^^
 

 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Haha jag tror faktiskt det kan vara som du säger hoppas det är så. Skulle bli väldigt kul om de öppnade ett nytt ställe snart. :)) ♥♥

Svar: Ja det tycker jag med :D
ssohaley.blogg.se

2014-04-14 @ 21:24:26 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: