Gallant Unicorn

Men vad i hela?

Jag hjälper min kära fisk att göra uppdragen med Goldspur's och GED.
 
När jag hade hackat på alla tre stenarna och skulle lämna det till Herman så upptäckte jag att Frida kunde lämna in förfalskade mineralprover till Ms.Drake!
Dett gjorde mig både förvånad och lite småsur.
Varför? Jo för att jag kunde bara lämna in förfalskade prover till Ms.Drake den första veckan när Skördebygden öppnades, sen fanns inte det uppdraget för mig längre...
Alltså har jag gått miste om en hel del ryktespoäng, vilket känns lite surt när det tog en sån himla tid att få upp ryktet där.
 
Men men, inget att sura över i efterhand, är beundrad sen ett bra tag tillbaka ^^ 
 
 
Sen kunde jag ta det här precis efteråt:
 
 
Tog uppdraget och kutade iväg till Ms.Drake.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: