Gallant Unicorn

Mys med Nina

Trodde inte att någon skulle vara inne vid sju på morgonen, men så ploppade Nina upp!
 
Blev sjukt glad för jag satt och hade tråkigt, försökte sätta ihop outfits men har verkligen ingen inspiration...
Eller jo, jag ville göra en sak men för att sätta ihop det skulle jag behöva lägga flera hundra starcoins på kläder jag antagligen inte skulle använda senare så jag väntar nog med det (försöker låta bli att slösa nu så att jag har råd att köpa nya hästar när det kommer någon jag gillar ^^).
 
 
Hihi så här glad blev jag när Nina loggade in :D
 
 
Vi sprang runt och planerade inför ett kommande event som Nina har planerat (det kommer bli så sjukt kul!) , sen var Nina tvungen att gå så jag blev ensam igen, så nu ska jag byta om och sen åka iväg, ses senare! :)



Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Asså jag tänkte ju gå in men jag trodde inte att nån skulle va inne så väntade. :)) ♥♥

Svar: Haha åååh
ssohaley.blogg.se

2014-04-22 @ 18:16:04 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Nina Fredriksson

Jamen åh, ja det vart en riktig mysmorgon <3

Svar: Ja <3
ssohaley.blogg.se

2014-04-23 @ 22:40:49 - http://ninastarstable.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: