Gallant Unicorn

Nytt namn och XP

Igår bytte jag namn på min häst som tidigare hette IceIce, tyckte han förtjänade ett lite mer seriöst namn så nu heter han StormSpirit! Vet dock inte när han kommer att levlas hehe^^ 
 
Tack vare gårdagens uppdrag så fick jag nästan upp min XP till halvvägs till level 16, undrar hur lång tid det tar innan man faktiskt kan bli level 16? Och kommer maxleveln på hästarna ändras till 16 då med?
Dessa funderingar...
 
På tal om uppdateringen, jag vill inte låta gnällig men jag tyckte faktiskt inte om den alls.
Jag menar, jag har varit beundrad i Jarlaheim ett bra tag nu, så jag lär knappast göra nya dagliga som ger rykte där?
Hur tänkte dom där egentligen? Kunde man inte ha fått ryktespoäng hos familjen Sunfield istället? Amelia kunde liksom ha stått där istället för i Jarlaheim...
Och när ska vi få börja förbättra vårt rykte med WolfHell Inn?
Och Solens Cirkel?
Och näääääär kommer nästa del av huvudstoryn?
 
 
Tur att jag är medlem i Sneaky Dragons och kan hänga med skönt folk och leka på event i alla fall!
Utan denna underbara klubb med awesome människor så vet jag inte om jag fortsatt spela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: