Gallant Unicorn

Ordning och reda!

Det började med att jag skulle rensa bort lite bilder jag råkat ta av misstag.
 
Det slutade med att jag rensat bort 400 GB fån datorn. (Tänk hur mycket det är egentligen!)
Hade en hel del gammalt skräp som jag i efterhand inte ens förstår varför jag sparat från början, men nu är det borta!
Har dock sparat alla bilder från gamla uppdrag, event med klubben och så vidare.
 

Och alla videor har jag sparade både på datorn och på en extern hårddisk, jag lärde mig den hårda vägen att det spelar ingen roll hur bra dator man har. Brinner hårddisken så är det kört haha ^^ 
 
I morgon ska jag ta tag i redigeringen av nästa avsnitt av SilverGhost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: