Gallant Unicorn

Varför jag inte vill prata på Skype

Nästan varje dag så kommer det fram spelare som skriver att dom gillar min blogg och undrar om jag vill prata på Skype.
 
Svaret kommer alltid att vara nej.
 
Det är absolut inte för att jag inte vill prata med folk eller för att jag tror att jag är ''för känd'' (ja jag fick det kastat i ansiktet tidigare i veckan!).
 
Det handlar om att jag inte klarar av Skype. Det låter hemskt om personen man pratar med råkar ha en lite ''sämre'' mic, det är instabilt och tar upp sjukt mycket bakgrundsljud från personen/personerna man pratar med.
 
Jag har suttit vid Skype några få tillfällen och jag får en huvudvärk som inte är från denna värld av det.
Saken är den att när jag väl fått den huvudvärken så är det bara att gå ifrån datorn direkt och sätta sig i ett hörn av duschen och gråta (okej kanske inte riktigt men det enda jag kan göra då är att stå i duschen med så kallt vatten att jag till slut hackar tänder, allt annat får mig att må så illa att jag till slut kräks eller i värsta fall svimmar).
Inga värktabletter hjälper mot den huvudvärken, det är bara att uthärda....
 
Det jag ville ha sagt med det här är att ni inte ska ta illa upp för att jag inte vill prata på Skype, för jag använder helt enkelt inte Skype alls :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Stackars dig och att nån säger att du tycker att du är för känd är nåt av de taskigaste saker jag hört asså man kanske inte vill skapa med vem som helst och i dit fall så är det inte konstigt :)) ♥♥♥ hoppas att det aldrig händer dig igen :) ♥♥

Svar: Ah nej jag förstår inte varför en del ska vara så otroligt otevliga så fort dom inte får som dom vill <3
ssohaley.blogg.se

2014-04-03 @ 17:06:47 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: