Gallant Unicorn

Hur man går tillväga...

För att bli borttagen från min vänlista och/eller ignorerad!
Följ bara dessa enkla steg:
 
*Tjata om att du verkligen vill gå med i Sneaky Dragons.
Hota med att hacka mitt konto om jag inte omedelbart ser till att du frå bli medlem i klubben,
det hjälper alltid!
 
* Kräv att få veta exakt vart Kim befinner sig.
Eftersom vi är med i samma klubb så har jag naturligtvis stenkoll på vart han är hela tiden.
 
* Skriv att jag är elak som inte låter dig levla mina hästar, vara med i mina videor
eller ''kolla en sak på mitt konto''.
Har spelat sen 2011 och lagt ner en hel del pengar och tid på spelet, klart du får allt det bara så där?
 
*Hota med att anmäla mig för att jag hackat ditt konto.
Jag hackar tydligen väldigt många, hela tiden. Jag är helt enkelt en hemsk människa!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie skyyard

Stackars dig som måste stå ut med allt det där jag skulle aldrig orka
Du är verkligen stark som orkar
Älskar dig haley❤️❤️

Svar: Ja det finns en del som är riktigt otrvliga, men så finns det så många fler som är underbara med :) <3
ssohaley.blogg.se

2014-08-01 @ 10:44:34
Postat av: Amanda Silverlord

Herregud :O GÖR FOLK VERKLIGEN SÅ!? Men gud stackars D: Värkar som att folk tror att dem bah kan komma fram till en person o bah: "JAG KRÄVER ATT FÅ VETA DE O DE ANARSG KOMMER JAG ANMÄLA DIG OCH HACKA DIG!" Okej kanske inte så men ja :/

Svar: Ja, ibland undrar jag vad det är för fel på en del människor :P
ssohaley.blogg.se

2014-08-01 @ 12:44:35
Postat av: Ebba Highland

Är det nån som har sagt så??!! Lixom att säga sånt är ju helt sjukt. Kram du är en jättebra människa och jag kan inte tänka mig att du ens skulle tänka tanken att hacka nån. ♥♡♥

Svar: Ja det händer lite då och då... Näe jag skulle inte hacka någon, ser ingen mening med det :/ Gullig du är! <3
ssohaley.blogg.se

2014-08-01 @ 16:52:56 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Magdalena Greengirl

Förstår inte hur folk kan säga så! Helt sjukt! Du som är så snäll skulle vara den sista personen att hacka någon! <3 Förstår att du tar bort dem från din vänlista!

Svar: Gullig du är :)
ssohaley.blogg.se

2014-08-02 @ 18:51:21 - http://thejorvikstars.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: