Gallant Unicorn

Mer dagliga uppdrag tack!

 
Tänk om det vore så enkelt?
Vill verkligen spela, men det enda jag har att göra är att levla och när man har så lite tid
att spela som jag har så är det kanske inte det roligaste?
Visst jag tycker att det är helt okej att levla (haha jag har liksom levlat upp 25 hästar till maxlevel),
men jag saknar faktiskt lite dagliga uppdrag...
Okej INTE sprickorna eftersom de buggade sig väldigt ofta för mig och tog evigheter att göra varje dag.
Jag resonerar som så att ju fortare jag byggt upp rykte någonstans ju bättre, men det skulle vara kul med
dagliga som gav lite mer, typ att man kunde samla poäng genom att göra dagliga uppdrag och de
poängen kunde man sedan byta in mot tex kläder eller utrustning?
De sakerna skulle man så klart bara kunna få för de poängen, alltså inte köpa!
 
Eller vad tycker ni? :)
 

Kommentarer
Postat av: Christelle Mysterystar

Jättebra idé! :)

2015-09-13 @ 07:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: