Gallant Unicorn

Min lilla oäkting

Efter att jag köpt skimmeln så slog det mig att jag nu ägde alla Arabiska Fullbloden, 
alla utom en liten häst...
Felle tänkte samma sak så vi härjade iväg för att köpa varsin ny pålle!
Jag som alltid sagt att jag inte ville ha den prickicka Araben, just eftersom den är 
orealistisk, Araber SKA ju inte vara prickiga liksom?
Men så bara hände det, och nu har jag en liten oäkting i stallet.
Han heter SouthSpot och har fått smeknamnet Süß (=söt!).
Titta på bilderna så förstår ni varför :)
 
Det första jag gjorde var att byta ut hans borstiga orginalfrisyr mot den längsta manen!
 
 
Försöker att variera min utrustning lite mer, såg när jag kollade igenom bloggen att jag ridit
runt i samma kläder och utrustning allt för länge hehe.
 
 
Hoppa kan han med!
När jag levlat klart min vita lilla blixt så ska han få visa vad han går för på banorna! :)
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men seriöst Janni orka tänka på att araber inte är prickiga irl. Jag tycker att den är jättesöt och därför köpte jag den :) Jag brydde mig inte en sekund på att det inte går irl och har alltid bara vart glad åt den. Jag skulle inte orka tänka så. Jag köper hästar som jag tycker är söta och lämnar de inte oköpta bara för att hästar inte ser ut så irl. Kram Janni bara undrar en sak. Asså jag har försökt prata med dig i alla chatten utom klubb och du har inte svarat alls! Jag undrar bara varför kram puss ♥♥♡♥

Svar: Haha men jaaaaag störde mig på den, men sen gav jag efter för att den är så söt ^^
Nej jag vet, min chatt är mongo, jag ser att någon skrivit, men jag kan inte se vem som skrivit och det kommer inte upp nån text :/ har mailat supporten men jag har inte fått något svar än :( Kram
ssohaley.blogg.se

2014-08-30 @ 22:07:53 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: