Gallant Unicorn

Vem köper en häst och glömmer den?

Jo jag så klart...
 
För ett tag sen så köpte jag det här vackra Arabiska Fullblodet, sen glömde jag honom på hästön...
 
För några dagar sedan så plockade jag hem honom för att han skulle vara på bra humör när jag skulle börja levla honom, men så råkade jag ju köpa en annan häst av misstag så det blev inget levlande... Stackars SilverKid!
 
Nu skickade jag den andra hästen på semester innan jag ska levla honom,
tänkte faktiskt börja med araben :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Awwie stackars lilla häst bara står där och typ Janni kom och rid mig!!! Hihi aww Janni hihi ♥♥

Svar: Haha lite så :P
ssohaley.blogg.se

2014-08-19 @ 07:45:29 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: