Gallant Unicorn

God morgon!

Sovit gott?
Det har jag, trots att jag bara fick 4 timmars sömn, dumm förkylning!
Just nu sitter jag och väntar på att Nina och Amanda ska vakna ^^
 
Det verkar som att SSO fortfarande har stora problem, i skrivande stund ligger hemsidan
fortfarand nere och launchern har gett upp igen så just nu funkar det inte att logga in...
 
Eftersom jag vaknade så tidigt så loggade jag in och gjorde dagliga uppdrag hos Nic
(det har blivit lite som en tvångstanke för mig, att jag måste göra de dagliga det första
jag gör för att inte missa ryktespoäng...) och sen gjorde jag juluppdragen.
Eftersom jag sovit över så mycket det bara har gått så är den här veckans juluppdrag slut
för mig nu. Kankse lika bra med tanke på hur instabilt spelet är just nu?
Så jag missar inget om det inte går att logga in igen idag...
Kan tänka mig att det kommer att bli världens liv om folk missar ännu en dag på grund av
att spelet ligger nere. Jag undrar vad det är som gått snett för dem för så här har det aldrig
varit förut, visst att spelet legat nere men inte så här länge!
 
Aja, fått något skoj av tomten än då?
Jag har hittills bara fått en sak som jag inte fått innan, en blus, sen har jag fått saker som
jag redan hade fått förra året men det ger lite Jorvik Shillings i alla fall :)
 
 
På något sätt kändes det mer rättvist att min starka Nordsvensk skulle kånka runt på
en gran än att min lilla starthäst skulle göra det så han slapp i år ^^
 
Den nya ryktesfraktionen då, vad tycker ni?
 
Jag tycker det är jättekul än så länge, det påminner lite om WoW, men det verkar handla mycket
om tur... Jag får mest skräp men jag har hunnit byta till mig en sak från Professor Jura!
Hihi som jag trodde så hade han något med dinosaurier att göra och man får faktiskt riktigt
fina saker av honom om man orkar springa runt och leta efter benbitar :)

Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

jag hatar att sidan är nere D: VILL GÖRA JULUPPDRAGEN FÖR EN GÅNGS SKULL OCH FÅ RENEN >.< :c

2014-12-05 @ 14:09:06
Postat av: josefin lightningfall

Åh Haley! Jag vill också till dino dalen!
Längtar så mycket!!

2014-12-12 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: