Gallant Unicorn

Här kämpar vi på minsann!

Jag myslevlar min Fjording.
Alltså stressar jag inte med att göra alla tävlingar varje dag, utan jag gör bara de jag
tycker är roliga + tävlingen i Dinodalen för att få ryktespoängen där...
 
Min Fjording är bara level 10 än så länge, men så länge det inte kommer nya
jäääääättesöta Fjordhästar i dag så kommer jag nog inte att köpa en ny häst
på ett tag så jag ser ingen anledning till att stressa med levlandet...
 
 
Och om någon undrar, så ja- han är allt en liten helikopterponny den här med!
 
 
Eller... Är han en ponny?
Min erfarenhet av riktiga Fjordingar är att de brukar ligga runt ponnymåttet i mankhöjd,
men på SSO är ju det ju inte så jättelogiskt när det kommer till det här med att hästarna
ska vara verklighetstrogna *host*Den prickiga Araben*host* så jag antar att man får
bestämma själv hurvida det är ponnyer eller inte? ^^ 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulo

I sso får man väll välja om det är häst eller ponny men egentligen är dom hästar

Svar: Jo jag vet att de räknas som hästar, det jag menade är att det finns ju många som är under ponnymåttet irl :)
ssohaley.blogg.se

2014-12-17 @ 13:27:45
Postat av: Cookie

Fjordingarna är oftast ponny strl men räknas som kallblod :)

2014-12-18 @ 14:38:13 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: