Gallant Unicorn

Hej på er, jag lever!

Jag vet att min uppdatering varit kass de senaste dagarna, men jag antar att de flesta av er liksom jag har fullt upp nu under jul och nyår :)
För tillfället har jag Felicia Nightlake hemma hos mig och vi sitter just nu och tittar på en animerad film om pingviner? Haha den är söt i alla fall! 

Vi kommer så klart att spela sso med, jag har bara en halv level kvar till level 15 med min Fjording! Sen ska ponnyn levlas... Men sen blir det nog ingen by häst av de som finns i spelet i skrivande stund, hoppas fortfarande på en vitblack Fjording!

Oh just det, ni har väl inte missat att vi börjat livestreama från klubben?
Jag länkade igår men ni kan titta på
twitch.tv/sneakydragons
:D


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Hej, jag lever också! Har vart väldigt oaktiv... Vet faktiskt inte riktigt varför, det har bara blivit så och jag har verkligen tänkt att gå in och kommentera men det har inte blivit så... Men jag är tillbaka nu och kommer vara här nu :) Har saknat dig och tänkt på dig en massa och tänkt gå in här men inte hunnit eller nåt, men nu är jag tillbaka iaf. Puss på dej Janni <3 <3

2014-12-28 @ 19:15:41 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: