Gallant Unicorn

Jag orkar inte ens vara arg längre....

I förrgår så försvann min hacka ''gamla Bettan'' ur min ryggsäck.
Alltså kunde jag inte fortsätta gräva fram saker och bygga upp rykte...
Först trodde jag att det var en tillfällig bugg, så jag reloggade men ingenting hände.
Jag testade till och med att installera om spelet, men det hjälpte inte heller.
 
Skrev så klart till supporten och förklarade vad som hänt och tänkte att det löser väl sig snart.
Nu har det gått två dagar och supporten har inte svarat, jag har inte ens fått ett bekräftelsemail
från dem, ni vet det där mailet där det står att de försöker besvara alla frågor inom 48 timmar?
 
Eftersom jag ändå inte hade något att göra i spelet så loggade jag ut och satt och klickade runt
lite på Instagram och Facebook. Då ser jag att det är MASSOR av spelare som råkat ut för samma sak
som jag, alltså att hackan försvunnit spår löst ur ryggsäcken.
 
Jag blir så otroligt besviken på supportens sätt att hantera det här.
De vet om att de ha en ganska allvarlig bugg i spelet men de går inte ut med någon information?
 
Jag förstår ju att de har hur mycket som helst att göra med tanke på att hela spelet kraschade för
dem, men att skriva ett litet kort inlägg om att de i alla fall är medvetna om buggen och kanske
ett förslag på en lösning tar ju mindre än minut att göra?
 
Just nu känner jag mig bara besviken och uppgiven.
Jag betalade ändå riktiga pengar för att kunna sova över och på så sätt fortsätta
med uppdragen tidigare än om jag inte sovit över. Starcoins kostar pengar och nu känner
jag mig nästan lurad eftersom de inte kan klämma ur sig minsta dyft av information...
 
 
Skelettdelar och annat från uppdragen, men ingen hacka...
Känns ju så där roligt att rida förbi platserna där man kan hacka fram saker
men inte kunna plocka upp dem eftersom hackan är borta :/
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Flowerhome

Alltså...En fråga var det du som hete nåt med Janni på fb som skrev såhär till sso "Fortfarande inte ett knyst från ert håll om buggen med hackan som jättemånga råkat ut för. Tycker att det är riktigt dålig stil av er att inte ens kunna skriva ett kort svar. Jag och många andra har spenderat riktiga pengar på att köpa starcoins för att kunna sova över i spelet och göra just de uppdragen som man behöver hackan till. Hur länge tänker ni låta oss vänta innan vi får veta vad som händer? Vi kan ju inte göra uppdragen där man ska gräva fram saker alls nu. Det är ingen mening med att ni hänvisar mig till supporten. De verkar ändå inte kunna komma med svar, och ja jag förstår att ni haft mycket att göra men förtjänar inte era kunder att få veta vad som händer när tjänsten vi betalar er för att kunna använda inte fungerar som den ska? Jag har spelat i tre år och har aldrig varit så här besviken på Star Stable Online. Riktigt tråkigt faktiskt då jag tyckt att ni skött sånt här på ett bra sätt fram till nu..." Var de du? Såg nu att du hette Janni Shadowgame Östling Fagerholm om de e du c:

Svar: Kanske det kanske ^^
ssohaley.blogg.se

2014-12-07 @ 10:03:36
Postat av: Ellen Flowerhome

Wooooow!!! Du är skit snygg!!!<3 <3 <3 <3 3< <3 <3

Svar: Haha tack antar jag :P
ssohaley.blogg.se

2014-12-08 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: