Gallant Unicorn

Violet Crazypaw gästbloggar!

Violet lekte på mitt andra konto igår och så ville hon gästblogga lite...
Dock så skrev hon texten igår så ni får läsa hennes idag som igår ^^ 
 
 
Hej! Violet Crazypaw här!
Tänkte bara komma in här och säga hej, så HEJ!
Och sen så tänkte jag berätta om  i kväll. Joo för ikväll så har jag setat en god stund på Haley undercover konto och letat efter föremål som man kan byta in mot rykte hos kalterna.
Vet alla vilka Kalterna är? Inte? Ja? Jo? Kanske?
I min värld är Kalterna ett litet mysko folk med magiska krafter som flyger fram på fjordingar, det är därför man kan köpa en fjording som redan är i level tio. Tänk vad fint det vore om fjordingarna hade haft pegasusvingar och flugit omkring med pegasus vingar! Jag hade blivit så lycklig då.
Jag tycker personligen att fjordingarna är finast på starstable, de är nog de hästar jag fastnat mest för. Alltså jag känner att många av de hästraser som finns inte riktigt faller mig i smaken, finner alltid ett eller ett tredje fel på hästarna.. Färgen, benen, formen, deras rörelser eller något annat tokigt.
Men till fjordingarna så relaterar jag riktigt ordentligt med, vi är båda korta och lagom tjocka. Vi tar korta fler steg medan andra tar ett långt.

Höhö, jag passade på att byta om på undercover bruden och hennes vackra ståtliga häst!
 

Titta så många fina små saker jag hittat!
 

 
Haha tack Violet för ditt fina inlägg <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: