Gallant Unicorn

Ha det så bra på hästön ^^

 
 
Jag valde att skicka iväg sju av mina tio hästar, alla var maxlevlade förutom Painten, honom har jag inte fastnat för men vill ändå inte sälja iväg honom för jag kanske ångrar mig senare... Han får vara på hästön tills vidare :)
 
 
Alla utom SunWarrior fick åka på budgetsemester^^ 
 
 
 
Nu har jag bara tre hästar kvar i stallet...
Det känns väldigt tomt och konstigt, men det blir nog bäst så.
Nu kan jag fokusera på att levla hästarna som är kvar :)

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Har skickat två, men ska skicka 2 till så fort jag har bättre ekonomi för det! :D

Svar: Jag skickade alla för Shillings, förutom den som fick lyxsemester så nu måste jag göra dagliga i några dagar :P
ssohaley.blogg.se

2014-02-05 @ 14:58:22 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Hihi jo ska med göra dagliga om det behövs! Annars har jag klarat mig bra på att bara tävla :p

2014-02-05 @ 16:20:59 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: