Gallant Unicorn

Förvirrad...

Sitter och klipper i SilverGhost videon jag håller på med...
Funderar över vad jag ska ha för musik och så vidare.
 
Så är jag lite kluven över hur jag ska utveckla storyn, jag menar jag döpte ju serien till SilverGhost MEN jag funderar på att spinna vidare på historien med Cora och hennes häst(ar) med.
 
Har en hel del material som jag skulle kuna göra ett antal avsnitt av, men frågan är: Är det värt det?
Många verkar gilla serien som den har varit hittills, och jag vill ju inte göra någon besviken.
 
Jag behöver någon som rycker mig i örat och säger: ''Nu gör du såhär!'' ^^ 
 
 
På tal om något helt annat, någon mer än jag som vill ha PineHill till sso? :D


Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Tycker du ska fortsätta på SilverGhost, för om inte annat så kan du antingen ha ett abrubt slut, lyckligt slut eller så kan du avsluta hastigt och sen skriva fortsättning följer så får du vila från serien tills du kanske får ny inspiration till att fortsätta med serien! :p

Svar: jag bestämde mig för att fortsätta med serien fast med Cora som huvudperson nu, Sen får vi väl se om folket gillar det eller inte :P
ssohaley.blogg.se

2014-01-12 @ 20:32:02 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Matilda Southtree

Gammalt inlägg, IK, men JAG. VILL. HA. PINE. HILL! Vet dock inte var det skulle ligga... Cx

2016-01-11 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: