Gallant Unicorn

Gästblogg av Denise Mountaingirl

Hej alla! 

Jag e Denise Mountaingirl på StarStableOnline. 
Jag bloggar på denisemountaingirl.blogg.se och jag ville gärna prova gästblogga här! 

Jag själv gillar Andalusier och friser i spelet, ja, jag gillar stora hästar. 

Men jag e faktiskt inte någon fantast av Morgan hästen med gul man, nej usch den passar absolut inte mig! 

Min favorit plats i spelet e nog Gröndal, de e så vackert där och ja, de ser så levande ut där i Skördebygden! 

Jaja, rörig text men aa, jag hoppas ni gillade denna text och kolla gärna in min blogg :) 

/Denise
 
 

Kommentarer
Postat av: Denise Mountaingirl

Haha oj, de där va då inte igår.

Svar: Haha nääe :D
ssohaley.blogg.se

2015-02-13 @ 15:07:12 - http://denisemountaingirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: