Gallant Unicorn

Jag förstår inte vad felet är?

Jaha, här sitter jag och är arg.
 
Många verkar ha fått uppfattningen att jag är en väldigt arg och bitchig människa, eh, kan ju inte säga att det inte är sant eftersom jag inte vet hur andra uppfattar mig MEN jag skulle faktiskt vilja säga att jag själv inte tycker att det stämmer...
Så ofta.
Jämt.
Okej ibland...
 
I alla fall, det jag är arg på just nu är att SonyVegas har bestämt sig för att hata mig och inte vill formatera om min video (filmen var klar, sen såg jag att jag missat att lägga in en textfil så jag fick ta ned den igen och börja om) utan stannar på 36 eller 37 % hela tiden.
Whyyyy?!
 
Jag blir så himla uppgiven för jag har testat med allt som jag trodde kunda vara felet men ingenting hjälper och nu sitter jag här med en färdig film som jag lagt ner åtta timmar i sträck på att göra och jag kan inte ladda upp den.
 
Fortsätter att testa nya saker, har googlat, kollat på youtube och frågat massor av människor vad som kan vara fel men hittar inget -_- 
 
 
Nej jag tror inte han kan hjälpa till med just det här problemet Lisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: