Gallant Unicorn

Ooooh, nu är jag nyfiken!

Nya kavajer OCH nya schabrak?
Btw, är det bara jag som är lite glad att de skriver schabrak istället för filt?
För mig är filt en sån där stor filt man lägger på hästen, typ som ett täckte fast utan spännen och gjordar?
 
Haha det är de små sakerna i livet...
 
Vill logga in och kolla för det var riktigt länge sen jag köpte utrustning eller kläder!
Eller jo jag köpte en westernsadel och en skjorta till SneakyDragons wwesternvecka, men det räknas inte schhh...
 
 
Jag är likdadan irl, jag köper ALLT jag tycker är fint, sen använder jag kanske hälften vilket i efterhand känns väldigt onödigt, MEN jag slänger inte det jag inte använder utan jag ger bort det antingen till vänner eller till till exempel Erikshjälpen...
 
Nog om det, släpp in oss på servern nu, är så sjukt nyfiken! :D
 
 
Stillbild från när jag spelade in förra avsnittet av SilverGhost. 
Bytte till en kort frisyr för att det skulle passa karaktären men bytte tillbaka så fort jag var klar med filmen.
Har inte haft en kort frisyr innan (bort sett från när Eve och Amanda valde det vita tanthåret åt mig haha^^) och nu vet jag varför, jag trivdes inte alls med det.
Tycker att de korta och spretiga frisyrerna är jättecoola men det var inget för mig :)


Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

Du älskar det vita fina tanthåret <3

Svar: Jag kunde inte hantera all sexighet :O
ssohaley.blogg.se

2014-01-15 @ 12:27:26 - http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: