Gallant Unicorn

Väldigt besviken på uppdateringen...

Ärligt talat...
 
Näe jag blir bara less, inte konstigt att fler och fler sluta spela helt eftersom de tröttnat på spelet.
 
Tror inte jag hade spelat om det inte hade varit för klubben, och hade jag inte varit lifetime-medlem så hade jag definitivt inte fortsatt att betala varje månad för att få spela.
 
Det här är vad jag hoppades på vid uppdateringen:
 
* Hästön, det är fullt i mitt stall, svårt att komma fram mellan hästarna till och med!
 Min karaktär fastnar mellan hästarna i stallet när jag ska byta häst...
 
* En fortsättning i huvudstoryn. 
 
* En ny tävling (tex att kunna rida loppet vid vd-sjön åt andra hållet hade räckt)...
 
* Utökat garderobsutrymme (min garderob är full efter alla julsakerna).
 
* Nya benlindor till hästarna, något som liknar senskydd lite mer kanske? 
 
* En ny tävling, typ att man kan rida banan vid Valedalesjön åt andra hållet, finns ju massor av tävlingar  som skulle gå att rida åt andra hållet med...
 
* Att affärerna som är stängda runt om i Skördebygden ska öppna.
 
* Något med bedrövade Dew's farm, vad som helst typ, vet att jag inte är ensam om att älska det stället!
 
Och nu kommer vi till att en del är så där jättemogna och tuffa och bara: '' Ah men gör det bättre själv då?''.
Hade jag velat bli speldesigner eller spelutvecklare så hade jag satsat på det.
Nu föredrar jag att spela spel inte att jobba med dom.
OCH jag tycker faktiskt man ska få en chans att spela spelet man betalar för, alltså att det ska komma lite nya uppdrag och tävlingar då och då.
 
På ett sätt så känns det lite som att de inte tycker att de behöver anstränga sig lika mycket med uppdateringarna efter att Skördebygden öppnades.
Visst det har varit jul och nyår, MEN jag kan inte tänka mig att de som jobbar med spelet har fått jobba gratis för det. 
Det jag menar är att om man får betalt för att göra något så är faktumet att det är storhleger ingen ursäkt till att inte göra sitt jobb.
 
Ja jag är bitter, och väldigt besviken.
 
 
 
Kopparna var ju fina i alla fall...

 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Northfall

Spot on Janni!! Jag känner mig urless på dessa dåliga uppdateringar! -_-

Svar: Blir så besviken, dom har en grym huvudstory men dom inför bara massa trams istället :/
ssohaley.blogg.se

2014-01-02 @ 14:13:39 - http://kladdkrita.deviantart.com
Postat av: Alisia

men du jag håller på att skapa en blogg och jag undrar om du kan göra en header (vet inte hur det stavas) till mig?

Svar: Jag är verkligen helt värdelös på sånt hehe pajade hela min design när jag skulle sätta in min så fick koda om ALLT så jag tror det är bättre du frågar någon annan :P
ssohaley.blogg.se

2014-01-02 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: