Gallant Unicorn

Vill du gästblogga?

Vad tror ni om det?
Jag tycker det är riktigt kul att hitta nya ssobloggar, och jag kan tänka mig att det är fler som tycker det?
För mig är det inte läsarantalet som är viktigt utan innehållet i bloggen!
Och jag tror att det här kan vara ett roligt sätt att ''lära känna'' andra bloggare och spelare så...
 
Någon som vill skriva ett blogginlägg?
Du behöver inte ha en stor och populär blogg för att få gästblogga, du behöver inte ens ha en blogg^^
Däremot så kan det ju vara en fördel om du har ett konto på StarStableOnline ehehe...
 
Hur gör du då för att få med ditt inlägg?
Jo du skriver det i en kommentar, ( alla kommentarer jag får måste godkännas innan de publiceras så jag kommer bara att kopiera din kommentar och publicera den som ett inlägg) sen får du skriva om du vill ha med en bild och så vidare :)
 
Vad får man skriva om? Vad som helst som rör sso helt enkelt! Du kan berätta hur det var när du började spela, vad du tycker bäst om i spelet, vilken häst som är din favorit och varför, dina önskefunktioner i spelet och så vidare!
 
Vad får man inte skriva om? Skriv inte sånt du inte skulle säga till din femåriga syster inför dina föräldrar. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vill gästblogga.men jag har ingen blogg!

2015-04-21 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: