Gallant Unicorn

Byta hemstall?

Funderar seriöst på att byta hemstall till Steve's nu över sommaren...
Kan ju vara kul att testa något nytt?
Har faktiskt aldrig haft mitt hemstall där, trots att det verkar väldigt populärt att bo just där och jag förstår varför, det är centralt och alltid folk och rörelse
(det var folk där och skuttade runt när jag var inne och gjorde skattjakten vid halv 4 i morse^^)
 
Har bara bott på Vingården, Firgrove och Jorvikstallet om man inte räknar med Moorland där alla ha r sitt hemstall i början... Jag tror i alla fall inte jag har haft mitt hemstall någon annanstans?
 
Anyway, om jag skulle byta blir det bara tillfälligt, Vingården är ju drakarnas hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: