Gallant Unicorn

Dumma åska...

Har knappt kunnat spela idag eftersom det har åskat så pass att fönsterrutorna skallrade...
Visst det var skönt att luften fick laddas ur och det behövde verkligen regna,
MEN det gjorde så att jag inte kunde spela ^^
 
Loggade in lite fort och gjorde dagliga uppdrag när åskan tog en paus, eller jag trodde att det hade
slutat åska, så jag startade datorn igen...
När jag hade börjat med de dagliga så ser jag hur en kompis till mig som inte bor så långt bort skriver att blixten har slagit ned i hennes grannes trädgård och gräsmatten brinner...
Tar av mig headsetet och hör hur det mullrar asmycket igen!
Fick stressa igenom uppdragen och stänga av datorn igen -_- 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åskade hemma hos mig också :( men det var skönt :) .

Svar: Det var skönt att det laddade ur lite här med :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-27 @ 11:30:23
Postat av: Ebba Highland

Åska hos mig med :( Men när det slutade så blev det jätteskönt lite svalt men soligt :) kram ♥♡♥

2014-07-27 @ 18:07:25 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: