Gallant Unicorn

Sällskap mitt i natten

Igår natt när jag levlade de sista tävlingarna jag hade kvar så fick jag sällskap av Zoey Skylund :)
 
 
Hon var snäll nog att vänta när jag lyckades placera min kuse i en stolpe och fastna...
Hur lyckas jag liksom?
 
Lite storleksskillnad på våra hästar hehe^^
 
Det var trevligt att ha någon att prata med medan jag levlade och så är det ju alltid kul att träffa spelare man inte pratat med förut, sen jag gick med i Sneaky Dragons så har jag mest hållt mig till klubben men nu under sommaren verkar de flesta ha tagit en liten paus (jag förstår dem så jag menar absolut inget illa) så jag kanske ska börja ge andra spelare lite fler chanser? 
Jag brukar svara när någon kommer fram och pratar med mig, men ofta har jag så bråttom att bli klar att jag inte hinner prata...
Det är inte för att jag inte vill prata med spelare jag inte är vän med, jag ger alla en chans tills de antingen slutar höra av sig eller jag märker att de inte lagt till mig som vän för att de är intresserade av att vara min vän utan för att de tror att de ska få fördelar av att vara vän med mig...
Det sistnämnda är något jag märker av mer och mer så jag i natt har jag verkligen rensat min vänlista från spelare som jag känner att jag inte vill ha där.
Har så klart inte tagit bort de som jag pratat med tidigare så ni behöver inte oroa er, och om jag tagit bort någon som verkligen vill vara vän med mig så skicka ett brev så lägger jag till dig igen :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zoey Skylund

Det var kul att få lite sällskap själv <3

Svar: Ja tack så mycket :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-13 @ 13:44:36 - http://zoeyskylund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: