Gallant Unicorn

Slutet för SSO-bloggarna?

Har ni märkt att allt fler bloggar om SSO läggs ned?
Många slutar blogga helt och tackar för sig, andra skriver mer om andra spel än SSO
och en del struntar helt enkelt i att uppdatera...
 
Varför?
Är det för att det händer så lite i spelet att det inte finns något kul att skriva om?
Eller tröttnar man helt enkelt på att blogga efter ett tag?
Har folk tröttnat på att läsa SSO-bloggar?
 
Hur det än ligger till så tycker jag att det är tråkigt, men vill man inte blogga så
ska man så klart inte känna sig tvungen till det...
 
Jag bloggar för att jag tycker att det är kul att kunna titta tillbaka på mitt eget
spelande och för att dela med mig av mina bilder.
När jag skapade bloggen trodde jag inte att någon skulle läsa den så jag
blev helt paff när besöksantalet ökade och folk kommenterade mina inlägg.
Jag ska inte ljuga, att folk kommer fram i spelet och säger att de gillar min blogg
har så klart fått mig att fortsätta uppdatera den.
Ett litet inlägg här och var även om jag egentligen inte haft något jättekul att säga,
men jag har aldrig gått in och skrivit inlägg bara för att jag ''måste''....
(Tittade tillbaka i mitt arkiv och såg att för ett år sen så uppdaterade jag
bara några gånger per månad, haha varför fortsatte ni ens läsa då?
Men jag är ändå glad att ni stannade kvar!)
 
Än så länge tycker jag att det är kul att blogga och kommer fortsätta med det
tills den dagen kommer då jag tröttnat :)
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jag läser dom, men orkar inte blogga själv! :D

Svar: Haha så kan man ju med göra å klart :) men de flesta jag följde har tyvärr slutat blogga :/
ssohaley.blogg.se

2014-07-23 @ 07:44:27 - http://youtube.com/ysweetwood
Postat av: Dextra Nightstorm

Har varken bloggat om sso eller spelat det särskilt länge, så antar att det ligger en hel del i att det fortfarande är nytt och kul för mig. Tycker det är sjukt roligt att blogga, både på sso bloggen & min personliga.

Men det är nog det som är grejen, tycker folk inte att det är kul längre så lägger de av. Ingen ide att investera tid i något man inte har roligt med.

Svar: Ja det är lite så jag resonerar med, men jag förstår de som slutar med... Inspirationen tar helt enkelt slut när det inte händer så mycket i spelet :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-24 @ 00:29:31 - http://dextrastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: