Gallant Unicorn

Strandhäng

Jag, Amanda Wolfdaughter, Victoire Winterfall och Evelina Silverknight drog på oss våra strandoutfits och myste runt en stund på stranden vid Fort Pinta igår :)
 
 
Min och Amandas ponny verkade gilla varandra, så söta!
 
 
 
Amanda satt och chillade i en stol, så jag och Eve satte oss på henne och bildade en stor mysig hög av listiga drakar :D
 
 
Försökte fixa hjälp åt Amanda men människorna i globala verkade inte vara villiga att dela med sig av sina kunskaper... *Jag ska aldrig mer använda den globalachatten!*

 
Sen avslutade jag med ett dopp i det blå :)
 


 
 

Kommentarer
Postat av: sofie sweethill

alltså vet någon vart dom "nya ponnysarna" är just nu?

Svar: Nej, just nu finns de inte att köpa men de kommer antagligen tillbaka nästa gång hästmarknaden flyttas :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-14 @ 15:30:10
Postat av: sofie sweethill

tack <3

2014-07-14 @ 20:45:34
Postat av: Viktoria Shadowforce

Ponnyerna kommer i slutet av månaden!

2014-07-15 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: