Gallant Unicorn

Gaaaaah!

Hade flera tidsinställda inlägg som skulle komma upp nu när jag hade fullt upp med att fixa hemma, MEN nu så såg jag att inget av inläggen kommit upp och jag hittar inte inläggen? Whaaat? 
Blir så less när det blir så...
 
Aja, därför har det varit tomt här och jag har knappt hunnit spela eftersom jag har haft så mycket att greja med hemma :/
 
Måste rensa datorn på bilder, ehe det är såååå många bilder nu!
Idag fick jag fina benlindor i skattjakten!
Vet inte riktigt vad jag ska matcha dem med än, men det löser sig nog!
 
Gillar verkligen att få dekorationer till hästen, och benlindor!
Dekorationer är såååå dyra, och benlindor med så när jag får såna saker gratis så blir jag glad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: