Gallant Unicorn

Gaaah!

Kommer inte in på SSO, så det blir nog inget levlande alls idag :(
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den nya hemsidan, visst den är jättefin MEN jag tycker faktiskt att det är lite fult av dem att använda bilder som inte alls överensstämmer med hur själva spelet ser ut...
Jag tror i alla fall att jag skulle bli ganska besviken över hur spelet ser ut om jag började spela nu och så först såg de helt underbara bilderna på hemsidan och sen såg hur grafiken inne i spelet såg ut...
 
Nu menar jag inte att hästarna på sso är fula, MEN de ser ju inte alls ut som de som visas på hemsidan...
 
Bilder på sötishästar för att lätta upp humöret :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Ehm det var så att den nya hemsidan laggade så att det var många som inte kom in. Så nu har de bytt till den gamla ett tag. När de bytte tillbaka till sen gamla gick det att gå in iaf för mig. Men jag håller med om att det är lite dumt att de har helt olika grafik på hemsidan och i själva spelet. Man kan ju bli lurad och tro att det ser ut så inne i spelet också. Men det var iaf jättefint :) kram :) ♥♡♥

Svar: Jo jag läste det, den nya är uppe igen nu men kan fortfarande inte logga in :/
ssohaley.blogg.se

2014-06-16 @ 21:51:09 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Vad konstigt du kanske ska typ anmäla eller vad man säger berätta det :/

2014-06-16 @ 21:56:53 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Vad konstigt du kanske ska typ anmäla eller vad man säger berätta det :/

Svar: Det är jättemånga som har problem med det så tror itne att det hjälper :P
ssohaley.blogg.se

2014-06-16 @ 21:57:18 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: